Tør du overlade din virksomheds omdømme til hvem som helst?

Strategisk arbejde med kommunikation og PR styrker din virksomheds omdømme.

Hos SAND:PR handler strategisk kommunikation om troværdighed. Forstået på den måde, at man ikke skal gå ud med en nyhed, pressemeddelelse eller et opslag på LinkedIn, hvis man ikke kan stå inden for budskabet. Hvis man har en dårlig mavefornemmelse, er det ikke, det rigtige at gøre.

“Tænk før du taler”

Det ordsprog kender vi alle nok. I bund og grund er det kernen til god kommunikation. At gøre sig umage. Og man giver sig tid til at tænke over, hvad det er, man gerne vil fortælle. Hvad man har på hjerte.

Det er også et gyldent råd, når man ”bare” skal lave et opslag på et socialt medie. I stedet for at fortælle noget – bare for at fortælle – så er det i langt højere grad bedre at stoppe op og tænke over, hvad målgruppen egentlig gerne vil høre. For når nu man vælger at forstyrre, så er det vel på sin plads også at skabe værdi.

I bund og grund er der nemlig nok støj. Der er nok nyheder, der står i kø for at blive læst. Og der er nok intetsigende indhold, der bare forstyrrer og tager kostbar tid fra læserne.

Så hvis I også gerne vil tage ejerskab over jeres omdømme og de historier, der bliver fortalt, er det vigtigt, at kommunikationen er med, når der bliver talt strategi, mål og vækstambitioner.

Når kommunikationen bliver en indgroet del af virksomhedens DNA, er der mange fordele at hente. Heriblandt:

  • Ejerskab over virksomhedens omdømme
  • Undgå potentielle shitstorms
  • Rød tråd i alt, hvad der kommunikeres
  • Professionelt udtryk udadtil
  • Flere nye kunder og medarbejdere, der tilvælger jer
  • Større trafik til hjemmeside

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for sparring i forhold strategisk kommunikation og PR.

Dette websted bruger cookies. Fortsætter du med at bruge dette websted, accepterer du vores brug af cookies.